keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Juhtimäen ja Frantsilan Hyvän Olon Keskuksissa

Kotihaapa

Vanhalle saunapolulle

Aittoja
 Olimme pari yötä Juhtimäessä eli mummu, Anne ja minä. Löhöämistä, mansikoita pakkaseen ja Vesiperän mökin grillikatoksen tsekkausta...

Ruokakello

Mansikoita pakkaseen

Vesiperän vuokramökki/talo Vuorijärvellä

Ihana melkein erämaisema

Grillikatos rakenteilla vanhan puuladon hirsistä

TFH-kouluttaja Vuokko Alvari Frantsilassa
 Innostuin viime viikolla Frantsilan Hyvän Olon Keskuksen esitteestä, missä kerrottiin 18-19.7 olevasta Kinesologian peruskurssista. TFH-kouluttajana Vuokko Alvari Turusta. Koulutus pidettiin Frantsilassa päärakennuksen yläkerran hoitosalissa esitteen mukaan.

Kurssilaisia oli 12 ja kaikki muut paitsi minä olivat käyneet monia erilaisia luontaishoitokursseja ja antoivat leipätyönsä ohessa hoitoja. Minä vain olin ihan raakile. Eka päivä kului kuin sumussa ja aattelin, että olen väärässä paikassa. Mutta toinen päivä oli jo rennompi ja aloin tajuun jotain.

Pohjana Vuokko Alvari käytti kirjaa Touch for Health, luonnonmukaisen terveyden opas, John Thien.
Tri John Thie päätti 1970 luvulla auttaa ja edistää ihmisiä ylläpitämään omaa ja perheidensä terveyttä.
Kurssilla opittiin mm 14 tärkeimmän lihaksen kautta tehtäviä tetauksia ja tasapainotuksia. Helppoja akuutin kivun lievennysmenetelmiä. Sijaistestaus. Tasapainotus (Olen terve ja virkeä).

Näitä tulee harjoitella ja kotona itselleen ja läheisilleen. Jatkoa eli 2 kurssi tulee ehkä syksyllä jne...

Todella hieno kokemus osaavan opettajan johdolla mukavien kurssilaisten kanssa. Teimme paljon harjoituksia parettain. Frantsilan Hyvän Olon Keskus on upea ympäristö ja hyvää ruokaa.

http://www.frantsilanhyvanolonkeskus.fi/?page=1

Minä ja äiti torilla 20.7

Kirkko keskellä kylää

Torifiilistelyä
Ja sitten taas TOREILTIIN kuten lähes aina keskiviikkoisin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tietoja minusta

Oma kuva
Olen kuuttakymppiä lähestymässä oleva pyöreän puoleinen kotiäiti. Harrastelen sitä sun tätä enemmän tai vähemmän innokkasti. Takana vaihtelevat vuodet ja edessä unelmia, joita pyrin toteuttamaan :)